Pylon Commercial Hybrid

PYLON Commercial Hybrid este o aplicație de ultimă generație care servește nevoilor atemporale ale companiilor comerciale.
Pe baza tehnologiilor de ultimă oră și a experienței pe termen lung și a studiului de piață și legislație a Grupului de companii EPSILON NET, PYLON Commercial Hybrid acoperă toate nevoile companiilor comerciale, indiferent de dimensiune și sector, stabilind noi standarde în modul în care companiile vor funcționa în viitor.
Tehnologia PYLON Hybrid oferă o interfață centralizată pentru gestionarea tuturor modulelor și subsistemelor, cum ar fi Depozite, Achiziții, Producție, CRM, Vânzări și Management financiar, bucură-te de controlul total al companiei tale printr-o platformă unificată, ușor de instalat și 100% extensibilă, care urmează rata de creștere aleasă de tine!

Supremație tehnologică

Folosind tehnologia platformei PYLON Hybrid poți crea aplicații native, dobândind acces la toate datele, de pe orice dispozitiv și orice locație, prin client desktop, web explorer și aplicații mobile! În același timp, caracteristicile inovatoare și cele mai bune practici utilizate în PYLON Hybrid pot fi personalizate la nevoile fiecărei companii, oferind securitate, informații integrate și alte caracteristici suplimentare.

Beneficii pentru afaceri

Indiferent dacă preferi instalarea on premise sau o interfață cloud, PYLON Hybrid continuă să inoveze, oferindu-ţi avantaje tehnologice absolute.

Avantaje

Power Analytics

Control absolut al companiei tale. Power Analytics îmbunătățit tehnologic oferă o vizualizare a performanței companiei și rapoarte care prezintă noile tendințe generate, permițându-ți să aplici acțiuni corective sau să îți reconsideri obiectivele.

CRM

Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții și îmbunătățirea imaginii de ansamblu a companiei tale! PYLON CRM Hybrid accelerează procesele și îți permite să le controlezi cursul, contribuind și la schimbul excelent de informații între departamente, îmbunătățind serviciul pentru clienți!

Mobile CRM

Monitorizarea și gestionarea acțiunilor CRM de pe tabletă sau telefonul mobil, fără a fi nevoie de conexiune continuă la aplicație. Informații financiare imediate din orice locație și în orice moment, pentru un serviciu optim pentru clienți.

Personalizare fără limite

Economisiți timp de gestionare prin interfața ușor de utilizat și complet personalizabilă a soluţiei PYLON Hybrid Adaugă câmpuri, construiește interfețe și liste, ajustează fluxul de lucru la modelul de afaceri ales de tine și afișează cu ușurință totul într-un singur ecran.

Acces din orice locație, în orice moment

Conectează-te prin internet și monitorizează-ți compania de pe orice dispozitiv, în orice moment! Monitorizare flexibilă a tuturor proceselor, folosind aplicația Cloud.

Informații administrative MIS

Bucură-te de o imagine de ansamblu financiară online a companiei tale și îmbunătățeste calitatea serviciilor oferite! Utilizează informații extinse pentru a asigura luarea corectă a deciziilor cu privire la procesele și tranzacțiile viitoare, asigurând sustenabilitatea companiei tale!

Ușurință în utilizare

Minimizați timpul necesar pentru inregistrări și primiți imediat informații despre sarcinile zilnice care trebuie îndeplinite. Organizare inteligentă a programului, programarea sarcinilor și gestionarea resurselor alocate, luând în considerare toți parametrii.

Cloud și securitatea datelor

Securitatea datelor. Grupul de companii EPSILON NET are un parteneriat strategic cu Microsoft și a fost premiat ca partener Microsoft „Gold Cloud Platform”, certificând specializarea sa în aplicații cloud și securitatea datelor în Azure.

Managementul integrat al contabilității electronice

Conectare ușoară la portalul ANAF prin soluția integrată myDATA HUB. Personalizarea aplicației necesită timp minim, simplificând viața de zi cu zi a utilizatorilor tăi fără a le schimba stilul de lucru!

Repere

Managementul Depozitelor

Gestionează-ți depozitele și articolele pentru a crește eficiența. PYLON Hybrid oferă următoarele: gestionarea articolelor cu numere seriale și loturi, tabel detaliat al tranzacțiilor articolelor, monitorizarea articolelor după culoare/dimensiune și seturi, avize de livrare și note de recepție, recomandări de aprovizionare stoc, șabloane de articole, funcții multiple, categorizare articole, articole standard pentru rapiditate înregistrări, gestionarea listei de prețuri și modificări aferente, precum și scenarii de costuri articolele, pe lângă alte funcționalități.

Management Financiar

Controlează-ți finanțele dintr-o singură aplicație! Monitorizează cecurile, planurile de comisioane, fluxurile de numerar, contractele de vânzare-cumpărare, bugetele, jurnalele contabile și task-urile per proiect și conectează-le la contractele active. Calculează comisioanele bazate pe vânzări, încasările și sumele colectate, redu erorile și optimizează lichiditatea.

Management contabil

Gestionare totală, actualizări și prezentări de ansamblu asupra stării financiare! Gestionează mijloacele fixe/costurile, calculează amortizarea, generează note contabile automate, proiectează cu flexibilitate planuri de conturi inter-companii și planul tău propriu de contabilitate! Acoperă-ți toate nevoile pentru contabilitate în partida dublă sau simplă și contabilitate de gestiune. Utilizează șabloane integrate, documente contabile și configurații prestabilite, garantate de echipa Grupului de companii EPSILON NET!

Interfață cu iQom RetailStudio

Redu costurile de gestionare folosind interfața PYLON Hybrid cu soluția ideală de vânzări cu amănuntul RetailStudio by iQom. Integrarea completă a proceselor și gestionarea uniformă a clienților și a articolelor, schimbul imediat de informații vânzări și încasari, precum și Z zilnic.

Managementul Tranzacțiilor

Gestionează-ți clienții și furnizorii și controlează-ți tranzacțiile! Configurează scenarii de credit control pentru partenerii de afaceri, folosind scenarii și valori specifice. Monitorizează acoperirile pe entitate, cum ar fi vânzător, proiect, contract și departament și vizualizează imediat acțiunile înregistrate în CRM, pentru un management integrat!

Management Comercial

Optimizează operațiunile comerciale folosind managementul integrat oferit de PYLON Hybrid! Gestionează plățile în avans, ofertele de vânzări cu date de expirare și fluxurile de aprobare. Monitorizează cardurile cadou și modulul de credite pentru cifra de afaceri și utilizează facturarea mobilă. Generează rapoarte cu informații detaliate și bucură-te de aplicarea completă a politicilor comerciale, indiferent de complexitatea acestora!

Managementul Producției

Supraveghează-ți procesul de producție și asigură-ți costuri de producție corecte și eficiență sporită! PYLON Hybrid îți permite să monitorizezi articolele produse, materialele pe lot și atribute, precum și articolele semifabricate. Convertești comenzile de vânzări automat în comenzi de producție. Utilizează scenarii de producție MRP, scenarii de costuri multiple, repartizarea costurilor și alte câteva caracteristici!

Produse Relaționate

Pylon ERP

O platformă ERP integrată, unificată, care sprijină și simplifică toate operațiunile companiei, indiferent de dimensiune și activitate.

Pylon CRM

O platformă pentru gestionarea relațiilor cu clienții, adaptată nevoilor și dimensiunii fiecărei companii.